A dream is a wish your heart makes

dinsdag 5 februari 2013

GETEST: Geurnagellak

Hallo lieve lezers,


Hier bij weer een blogartikel van mij. Na een wat langere tijd is hij er dan eindelijk. Mijn revieuw van de geurnagellaken van Paris. Deze werden mij aangeboden door Zaanshop.nl. Lees gouw verder voor de revieuw van de geurnagellaken van Zaanshop.nl.




Ik had dus Kokos, Perzik, Rozen en Chocolade. Ik vond de flesjes al heel leuk er uit zien. En nu was ik heeeeeeeeel nieuwsgierig of de nagellak ook echt rook naar de geur. Het eerste wat ik deed was ruiken. Ik vond zelf de Chocolade het lekkerste ruiken. Verder vond ik ze allemaal wel lekker ruiken. Alleen de Kokos ruik je toch net even meer de geur van nagellak dan kokos. Dit is het enige min puntje wat ik had aan te merken op deze super leuke lakjes. Ik zal per flesje even  vertellen wat ik er van vond.

Kokos : 

Ik vond de geur van het lakje wel oke. Ik vond dat de nagellakgeur toch wel overheerst vergeleken bij de koks geur. Ik vond het lakje wel heel fijn met opbrengen. Hij werkte goed als een soort van topcote. Ik ben wel tevreden over dit lakje

Perzik:

Ik vond zelf de geur van de perzik echt HEERLIJK. Heel lekker zoet en echt de geur van perzik. Ook de kleur is erg mooi. Hij is roze met een zilveren shimmer. Hij denkt mooi naar 2 a 3 laagjes. Ik vond deze wel heel fijn !!

Roos:

Deze lak rook ook echt heel lekker naar rozen. Heerlijk fris en zoet. Ik rook nog een beetje de nagellak geur er door heen maar dit was niet zo krachtig. Het irriteerde me in iedergeval niet. De kleur is mooi licht roze met silveren shimmers. Deze lak is dekkend naar 2 laagjes.

Chocolade:

Chocolade mijn favoriet. Hij ruikt echt naar chocolade. ik was hier echt verbaast over. De kleur vind ik wat mindere maar dit komt omdat ik niet zo van donker bruin hou. De nagellakje dekt naar 2-3 laagjes.

Dit was mijn revieuw. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Welk lakje zou jij wel willen?

tot blogs. X

2 reacties:

  1. Hoelang blijf je de geur ruiken?


    Greets.

    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naomi ik rook de geur toch wel 2 a 3 dagen de chocolade zelfs 5 dagen

    BeantwoordenVerwijderen

Aurora Koper. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Aurora's life, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena